کیارشکیارش، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

کیارش کوچولو مامان و بابا

7 mahegi

1393/10/27 15:08
نویسنده : مامانی
154 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزه دله مادر ماچ

خیلی وقت بود نمیتونستم بیام وبلاگتو بنویسم جیگره مامان به خاطره همین یه عالمه خبر دارم براتعینک ـاول اینکه خوشگل پسره مامان سینه خیز میره بیاهو ببین چیکار میکنه کلی چیز خراب کردی مادری ولی اشکال نداره فدای سرت مامان جونیخندهمتفکر. دوم اینکه پسر خوشگله مامان واکسنه 6 ماهگیشم زد ولی با کلی گریه و اذیت شدن بمیرم الهیناراحت ولی اینا همه راه هاییه واسه مرد شدن پسر گلی پس باید خوشحال باشیم ـلبخنددیگه. اینکه دوبار پشته سره هم سرما خوردی و خوب شدی اینا همه تموم شد به صورته خیلی خلاصه ولی تو بعدا که خودت بابا شدی میفهمی اینا که برات خلاصه نوشتم چقد سخت گذشته ـقلبحالا بریم سره اصله قضیه که ماله همین چند وقته اخیر بوده ـپسر گلی دو هفته اسهاله شدید گرفتیو باسن کوچولوت زخم شده بودو تا میخواستم بشورمت جیغ میکشیدیو گریه میکردی بمیرم برات خیلی اذیت شدیو کلی وزن کم کردی توو این دو هفته گریه 4 بار رفتیم دکتر که خوب شی ولی بی فایده بود تا آخر خانوم دکترت برات آزمایش نوشت و فهمیدیم عفونت گرفتی عشقه مادر و توی ادرارت دفعه پروتیین داشتی من خیلی گریه کردم تا فهمیدم خیلی ناراحت شدم ولی دکترت خیلی دلداریم دادو گفت به احتماله زیاد اشتباه شده و بهت شربت داد و گفت 7 روز استفاده کنی و 3 روز هم استراحت و دوباره آزمایش بدی ولی اینبار همون جایی که خودش پیشنهاد کردناراحت ـخیلی دعا میکنم پسرم چیزیش نباشه و دلم روشنه که چیزیت نیس مادری خدا همیشه محافظته عمره مامان ـکیارشه مادر,عزیزه دلم دیشب بابا داشت بازی میکرد باهات که یهو صدام زدو گفت کیا بابا دندون در اورده منم بدو اومدم دیدم دندونت نوک زده اینقد خوشحال شدم که نگو آخه خیلی اذیت شدی مامانی تا دندونای نازت در بیاداوه قلبدیگه دد دد میکنی سینه خیز میری دندون در اوردی خلاصه برا خودت مردی شدی ماشالله به پسر گلیه خودمتشویق به مناسبته دندونای نازت مامان تصمیم داره برات آش دندونی درست کنه ایشالله که دنیا همیشه به کامت باشه مادر یه عالمه دعای خیر پشتو پناهه زندگیت مادریماچ

تا بعد میسپارمت به خدا و دعا میکنم که آزمایشت خوب باشه بای بایماچ

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

میترا
31 تیر 94 1:45
سلام خیلی مفید بود ! به منم سر بزن
مهیار
1 مرداد 94 6:20
مطالب وبلاگت قشنگه !