کیارشکیارش، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

کیارش کوچولو مامان و بابا

بدون عنوان

1394/9/11 18:08
نویسنده : مامانی
116 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام هزارو سیصدتا سلام عزیزه دله مامان ماچ

پسره گلم الان که دارم برات مینویسم 1 سال و6 ماهو 15 روزته جیگره من بله دیگه برا خودت مردی شدی عینکغذای سفره میخوری کمو بیش دندونات در اومده کلی شیطونی میکنی شبا میخوای بازی کنی و دله خوابیدن نداری از خود راضیو کلی کارای دیگه ولی پسرم یه گل شده مامانشو اذیت نمیکنه حرفه مامانشو گوش میده برنامه کودک میبینه و از همه بیشترم توو برنامه ها مینیموم رو دوست دارهقلب الهی مادر دورت بگرده زندگیم چشمه بد از پسرم دور باشه ماچالان نزدیکه یه هفتس که واکسنتو زدیو شبها هم مسواک میزنی و کلی هم میخندیو ذوق میکنی که مسواک میزنیخنده ولی هنوز بذا غذا خوردن خیلی اذیت میکنی و غذا رو دوست نداری .ولی مامانی کم نمی یاره و همچنان بهت غذارو هرجور شده میدهمتفکر سواره دوچرخه پای برنامه کودک بغله بابایی خلاصه همه جور دیگه.دیگه از چی بگم برات بلبله مامان؟گفتم بابایی یادم اومد که بهت بگم الان که شما کوشولو هستین بابا ترمه اخرشه و منم ترمه دومه ایشالله روزیه پسر گلیملبخند ایشالله که بتونیم پدر مادره خوبی برات باشیم و همه جوره دوسمون داشته باشی همینجوری که ما عاشقتیم قلب.مواظبه خودت باش نفسم تا بعد منو بابایت عاشقتیم یه عاشقه واقعی.راستی راستی داشت یادم میرفت کیا مامان دو ماهی هست که حرف میزنی و بابا .مامان .این چیه.اونجا.اینها .سه یا بقوله خودت ده رو میگی خیلی قشنگو ناز حرف میزنی خوشمزهمخصوصا این چیه راه میریو میگی ماما این چیه الهی من فدا لبات بشم نفسه من ماچمامانی من برم دیگه باژم مویامبای بای

ن

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)