کیارشکیارش، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

کیارش کوچولو مامان و بابا

6 mahegi

1393/7/9 11:55
نویسنده : مامانی
162 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جونینماچ

پسره گلم از اونجا که شما مرتب گریه می کنی منم نمیرسم بیام خاطراتتو بنويسم خوشگلم این روزا خیلی بد شدیو مدام گریه میکنی بعضی وقتا دیگه نميدونم چیکار کناوه. کلاسای بابا هم شروع شدن دیگه نميتونه زودتر بیاد کمکم کنه اصلا نميدونم خوشگل پسرم چشه فقط گریه میکنی دله مامانم آتیش میگیره از گریه هاتگریه دکتر هم با بابا بردیمت خدارو شکر مشکلی نداشتی ولی نمیدونم چرا اصلا با مامان راه نمییایی .ناراحتبعضی وقتا که خیلی گریه میکنی منم شروع میکنم به گریه کردن میگم چرا من کسی رو ندارم که کمکم بده و چقد تنهام.نگراننمیدونی چقد تنهایی بده پسرم ایشالله که منو بابایی همیشه باشیم که ازت مراقبت کنیمو پشتو پناهت باشیم چون من درده بی کسی رو چشیدم نمیخوام پسرمم مثه خودم مرتب غصه بخوره .ببخشید پسره گلم اگه این مطلب که دارم برات مینویسم یکم ناراحت کنندس بلاخره من دارم خاطراتتو مینویسم و این هم جزوی از همون خاطراته عشقه منقلب. ایشالله که پسرم دیگه خوب بشه و گریه نکنه دیروز انقد گریه کردی که مامان نزر کرد تا خوب بشی برات آش درست کنه آخه تو که انقد ماشین دوست داشتی تووی ماشینم گریه میکردی افسوسمامان جونو بابا جونم تا فهمیدن که حالت خوب نیس اومدن خونه پیشت باهات بازی کردنو بغلت کردن کیارشم از اون موقعه که دو ماهت بود باباجونو میدیدی ذوق میکردی براش ،دیشب هم همینجوری دستو پا میزدیو میخندیدی براش قربونه اون خندهات برم من .خجالتماچمنو بابا عاشقتیم مادری خدا از چشم بد دورت کنه ایشالله. تا بعدبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)